Kemalangan Langgar JANIN?

Posted by adzlyna86 On 15 March 2009 Comments
Bungkusan plastik dilanggar pacuan empat roda

SEREMBAN: Seorang kontraktor menggigil apabila melihat sebuah bungkusan plastik biru di tengah jalan raya yang dilanggar sebuah kenderaan pacuan empat roda di Taman Marida, petang semalam, rupa-rupanya berisi janin manusia.

Akibat pelanggaran kira-kira jam 5 petang itu, sebahagian besar janin yang cukup sifat itu berkecai dan hanya tinggal bahagian perut ke bawah, manakala kedua-dua belah tangan terputus.

berita selengkapnya : Bharian





2:57 am
Rumahku Syurgaku
sempat membelek akhbar online pada malam ini,sungguh terkejut dan sangat tidak disangka-sangka. tidak hairan jika kemalangan melanggar manusia atau kucing mahupun ayam...kini, janin pula boleh menjadi mangsa kemalangan!JANIN yang sudah cukup sifat!

kepada ibu-bapa kepada BAYI yang telah dibuang ini..pertanyaan buat kalian?
TEGA betul anda membuang bayi merata2..macam membuang sampah sisa makanan!
tidak kah anda teringat bagaimana ibu anda telah melahirkan anda dgn susah payah. ANDA bertuah kerana tidak dicampakkan ke jalan raya juga...please do the right thing for yourself.
TREAT urself & others as a HUMAN!
WHAT you GIVE you WILL get back!

“Telah nampak kerosakan di darat dan di laut disebabkan kerana perbuatan tangan manusia; Allah menghendaki supaya manusia merasakan sebahagian daripada (akibat) perbuatan mereka, supaya mereka kembali (ke jalan yang benar).” (Ar Ruum:41)


Tangan yang menaip lebih berat bebannya dari ANDA yang membaca-nzlaa86-
Powered by Blogger.

Followers

My Devotion Is My Passion

Nzlaa86 Production's